پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: گروهی از هکرهای ناشناس با ارسال پیام‌های جعلی به تلفن همراه مشتریان شرکت AT & T به کلاه برداری از آنها پرداختند.

در "حملات فیشینگ"، کلاهبرداران اینترنتی در تلاش هستند تا با ارسال ایمیل‌های جعلی قربانیان خود را فریب داده و به اطلاعات شخصی و مالی آنها دست یابند.

اما به تازگی گروهی از هکرها به جای ارسال ایمیل، به ارسال پیام‌های متنی روی آورده‌اند و متن آنها را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که واقعی به نظر می‌رسند.برنامه نویسی با نام دنی گرانت (Dani Grant)، این خطر امنیتی را شناسایی کرده و گزارش آن را به شرکت AT & T ارائه کرده است. به گفته وی AT&T از مجموعه‌کدهای کوتاه استفاده می‌کند و همین موضوع باعث شده است تا مشتریان قادر به تشخیص پیام‌های قانونی و فیشینگ نباشند.

دنی گرانت در گزارش خود بیان می‌کند: "لینک‌هایی در این پیام‌ها وجود دارند که واقعی  به نظر می‌رسند و گویی کاربران را به وب‌گاه AT&T یا همان att.com هدایت می‌کند، در حالی که آنها به وب‌گاهی با نام dl.mymobilelocate.com هدایت می‌شوند."گرانت مشکلات مذکور را به عنوان یک هشدار امنیتی به شرکت AT&T گزارش کرده است، اما این شرکت  ادعای وی را رد می‌کندAT&T.

بزرگ‌ترین شرکت مخابراتی تلفن ثابت، سرویس‌دهنده پهنای‌باند اینترنت و دومین اپراتور تلفن همراه در آمریکا است. این شرکت، در سال ۲۰۱۲ بعنوان هفتمین شرکت بزرگ آمریکایی بر پایه میزاندرآمد، انتخاب شد.