با هدف روشنگری اومدیم،شاید هم به جوانان انقلابی 40 سال پیش رسیدیم....

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

ژست خنده دار زنان قاجار برای عکاسی!!!!

عصمت‌الملوک دختر دوست محمدخان معیرالممالک و نوه ناصرالدین شاه قاجار در میان خویشان عکسی ویژه از خود به یادگار می گذارند.

 

ژست خنده دار زنان قاجار برای عکس گرفتن

 

عکس به این جالبی گذاشتم!! نامردی اگه نظر ندی....!!



 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل گلستانی

بترکه چشم آمریکا

432698_571

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل گلستانی

دانلود نرم افزار Sxe injected

نرم افزار Sxe Injected یک آنتی چیت خیلی قوی برای بازی هایی مثل کانتر و..... که آنلاین هستن خوبه. البته قانونی هست توی سرور های ایرانی که حق زدن چیت رو ندارند ولی بلاخره افرادی هستند که اینکار رو با شما انجام میدن ما نسخه اصلی این نرم افزار را از سایت مربوط به سازنده این نرم افزار دانلود کردیم و در اختیار شما عزیزان گذاشتیم.

sXe Injected | Home

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل گلستانی

نیروهای کُرد از کشف شبکه‌های مختلف تونل‌های داعش در مناطق شمالی خاک سوریه خبر دادند که این مناطق را به خاک ترکیه متصل کرده است.

 

 

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ کُردها روز یکشنبه تونلی را کشف کردند که شهر تل ابیض واقع در استان الرقه سوریه را به خاک ترکیه متصل می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل گلستانی

یک بازی جالب ضد اسرائیلی

 

اگه این بازی اینطوری بشه خیلی عالیه میشه angry brids طرفدار زیادتری پیدا میکنه...............

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل گلستانی

کالبد شکافی بازی ضد ایرانی وحده النمر

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ این شرکت با تولید بازی ای به نام "Kuma\War"که به صورت سریالی عرضه می شود، اکثر وقایع مهم سیاسی و نظامی روز را به اصطلاح بازسازی کرده و به کاربران اجازه تجربه مستقیم واقعه مورد نظر (البته با قرائت خاص خود) را می دهد. شرکت Kuma درزمینه ایران هراسی و توهین به اسلام نیز سابقه طولانی دارد. قرار دادن مراحلی مربوط به آزادی گروگان ها در ایران ( Iran Hostage Rescue Mission ) و حمله به ایران (Assault on Iran ) نمونه های شاخصی از نگاه مغرضانه این شرکت به موضوع ایران و ترویج ایران هراسی است.
کالبد شکافی بازی ضد ایرانی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل گلستانی

دلتنگم

یک چند وقتی هست که دلم برای تبلیغات پلین و کباب پز و ..... تنگ شده های کجا بود این تبلیغاتا که موقع  جای حساس فیلم شروع میشد و ما هم هی میگفتیم اَه  دست از سر کچل ما بردار پلین!!!!!!! یادتونه دیگه.......

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل گلستانی